16 Mart 2015 Pazartesi

Adım Adım Eğitim ve Gelişim Seti Öneriliyor mu?



Çocuklar İçin Eğitim Setlerinin Yararları Nelerdir?

Çocuklar doğumu gerçekleştikten sonra eğitimi başlamıştır. Konuşma olarak, yürümesi olarak her şey onun için öğreneceği ilginç şeylerdir. Buna katkı sağlamak için eğitici oyuncaklar kullanabilirsiniz. Son zamanlarda doktorlar eğitim setlerinden yararlanarak çocuğu oyun oynarken zeka gelişimine yardımcı olabilirisiniz diye bilgiler veriyor. Peki, her oyuncak bebekler için eğitici midir? Hayır değildir. Çünkü zeka geliştiren oyuncaklar çocukları oyun oynadığı yerde eğitim görmesini sağlıyor. Okul öncesinde göreceği eğitimler, annesi ve babası tarafından gerçekleştirilmelidir.
Çocuklar oyun oynamayı severler, oyun oynarken de eğitim setleri sayesinde zekalarının gelişmesine yardımcı olur. Bunu bilinç bir şekilde çocuğa aşılamak gerekir. Çünkü her eğitim seti, her yaşa uygun değildir. Bunu sağlayabilen eğitim setleri çocuğun yaşına ve seviyesine göre eğitim vermektedir.
Çocuğunuzu eğlendiği yerde sosyalleşmeyi, duygusallığı ve dürüstlüğü aşılaması için hazırlanarak çocukların psikomotor gelişimine de yardımcı oluyor. Uygun fiyatlarla bu eğitim setlerini larak bebeğinizin gelişimine yardımcı olabilirisiniz. İçerisinde bulunan cd, oyuncak ve kitap bulunmasıyla bebeğinizi eğlendirirken öğretiyor.

Çocuğunuza Neler Öğretiyor?
·         Kitapları içerisinde bulunan resimler sayesinde görselliği yorumlama kabiliyeti artıyor.
·         Eğitici oyuncaklar geliyor ve bunlarla el becerileri artırılıyor.
·         Oyuncaklar sayesinde zeka seviyesinin ve kabiliyetinin artması sağlanıyor.
·         Kitapta ki görseller rastgele seçilen görseller değildir. Yaşına göre olduğu için öğretici etkisi bulunuyor mesela tuvalet eğitimi, anne ile vakit geçirmek, yemek eğitimi gibi.
·         Şarkılar eşliğinde konuşma kabiliyeti artıyor ve şarkıların içinde de eğitim aşılanıyor.
·         Zeka gelişimini sağlarken eğlendiriyor.




Bebeğinizin Gelişimi İçin Adım Adım Eğitim Seti
Bebeğinizin gelişiminde ne derece katkı sağlayabiliyorsunuz? Ona yanlış bilgi vermekten korkuyor musunuz? Size destek olması için okul öncesi eğitim sağlayabilecek materyaller mi arıyorsunuz. Bebeğinizle hoş vakit geçirmek için birçok eğitim setleri bulunuyor. Bunlardan tercih ederek rahat bir şekilde çocuğunuza eğitim verebilirsiniz. Adım adım eğitim seti sayesinde bebeğinizle nasıl irtibata geçeceğinizi ve nasıl davranacağınızı öğrenme imkanına sahipsiniz. Tek yapmanız gereken ise bebeğinizin ayına gör eğitim seti formu doldurmak olacak. Böylece her ay evinize ücretsiz kargo ile bebeğinizin eğitimini sağlayacak eğitim setleri gelecek. Sadece bebeğiniz için değil. Size de bebeğe nasıl irtibata geçeceğinizi ve dönemleri hakkında bilgi verecektir.
Adım adım eğitim seti uzman doktorlar ve pedogoglar tarafından katkı sağlanarak hazırlanıyor. Paket içerisinde her ay düzenli bir şekilde kitap, müzik cd’si ve çocuğunuza ayına göre eğitici oyuncaklar gelecektir. Böylece çocuğunuz eğitim gördüğü yerde hiç sıkılmayacaktır. Çocuğunuzla kaliteli bir vakit geçirmenizi de sağlayan eğitim seti sosyal yaşamlarına da katkı sağlayacaktır. Okul öncesinde çocukların alacağı eğitim oldukça önemlidir. En önemli eğitimleri çocuklar bu dönem içerisinde alırlar. Çocukların 9 ay ile 48 ay içerisinde ki alacakları eğitim ilerisi içinde oldukça önemlidir. Adım adım eğitim seti bu ay içinde ki bebeklere hitap ediyor ve kişisel gelişimlerine katkı sağlıyor.

Eğitim setinin diğer özellikleri ise dil gelişimini sağlamak, motor gelişimi sağlamak, el becerisini geliştirir ve duygusal gelişimine de katkı sağlar. Ebeveynler ile kaliteli bir vakit geçirmek için oldukça büyük avantajlar sağlayan adım adım eğitim seti, sosyal çevre ile de bağlarını kuvvetlendirecek. Bu sayede çocuğunuz bir ortama girdiğinde yabancılık çekmeyerek, anında uyum sağlayabilecek. Ebeveynler için gelen tablo da o ay içinde çocuklarının yaşayacakları değişiklikler bilgi verilecek. Bebeğinizin doğru zaman da doğru bilgiyi almasını sağlayacak olan adım adım eğitim seti uzmanlar tarafından da tavsiye edilmektedir. Sizde bebeğinize doğru bilgileri aşılamak ve bebeğinize nasıl davranmanız gerektiğini öğrenmek istiyorsanız, adım adım eğitim seti size oldukça yardım sağlayacaktır.

Adım Adım Eğitim Seti Nedir?
Adım adım eğitim seti çocuğunuz 9 aylık olduğunda başlayarak, 48 aya kadar çocukları eğlenceli bir şekilde eğitimini sağlayan setlerdir. Planlı bir şekilde hazırlanan set içerisinde bebeğin ay olarak takibi sağlanmaktadır. Buna göre eğitim verilerek hem çocuk gelişimi için katkı sağlar, hem de anne ve babayı bilinçlendirmek için bir rehberdir. Çocuk gelişimi ile ilgili uzman pedagoglar tarafından hazırlanan set bilimsel bulgulara göre hareket edilerek size sunuluyor.
Çocuklarınızın hayatını biçimlendirmek ve kişisel gelişimlerine katkı sağlayan adım adım eğitim seti, sosyal yönlerini, bisikomotorunu, duygusal yönlerinin, dil gelişimi ve zihinsel gelişimlerine katkı sağlamaktadır. Çocukların 9 aydan başlayarak 48 aya kadar kişisel gelişimleri başlayarak, el becerileri ve zihinsel becerileri gelişmeye başlar. Bu gelişimi en iyi şekilde sağlamanız için adım adım eğitim seti size yardımcı olacaktır. Aynı zamanda anne ve babalara da bebeğini ayına göre eğitmede ve bağları kuvvetlendirme de katkısı bulunmaktadır.
Tek yapmanız gereken çocuğunuzun ayına göre adım adım eğitim setine abone olmak için form doldurmak. Adım adım eğitim setlerinin ödemesi yapıldıktan sonra her ay ücretsiz kargo hizmeti ile kapınıza gelecektir. Bu gelen seti incelemeyi ihmal etmeyin ve çocuğunuza buna göre yön verin.
Çocuğunuzun gelişimini aylık olarak mutlaka takibe alın. Gelişmeleri gözünüz ile göreceksiniz. Bebeğinizin ayına göre gelen oyuncakları ve diğer metaryalleri birlikte güzel bir şekilde oynayın böylece bebeğinizin gelişimine katkıda bulunarak, bağlarınızın kuvvetlenmesini ve irtibat kurabilmesine yardımcı olun.

Adım Adım Eğitim Setinin İçeriği Nelerden Oluşuyor?
Adım adım eğitim seti her ay düzenli bir şekilde ay gelen sayısında duygusal gelişimi ile birlikte, sosyal ve zihinsel olarak da gelişimini sağlayacak özelliklere sahiptir. Çocuğunuzun gelişimini sağlayan adım adım eğitim seti sizinle gerçekleştirdiği kaliteli zaman içinde ilişkilerini kuvvetlendiriyor. Bakalım başka neler mevcut bulunuyor.
·         Çocuğunuzun her ay kişisel gelişimini sağlayacak, uygun etkinlikler bulunan kitabı mevcuttur.
·         Kitap içerisinde aylık gelişim tablosu mevcut bulunuyor.
·         Çocuğun ayına ve gelişimine destek sağlayacak, oyun malzemeleri bulunuyor.
·         Zihinsel gelişimine ve kişisel gelişimine katkı sağlayan kitaplar.
·         Çocuğunuza okuyabileceğiniz keyifli çocuk hikayeleri
·         Yine çocuklar tarafından seslendirilmiş çocuk şarkıları içeren cd
·         Çocuk doktorları ve pedagoglar tarafından anne ve babayı bilgilendiren yararlı bilgiler ve yazılar mevcut bulunarak katkı sağlıyor.

                                           Adım Adım Eğitim Seti Neye Yardımcı Oluyor
Adım adım eğitim seti çocuğunuza planlı ve yaşına uygun eğitim sağlıyor. ebeveynlerinde bebek ile yakınlaşmasını ve kaliteli zaman geçirmesine yardımcı oluyor. Bebeğinizle sevgi dolu bir ortam yaratarak size güveninin artmasına yardımcı oluyor.
·         Her ay zihinsel gelişimine uygun set sayesinde dil gelişimi ve motor gelişimi de artıyor. Ayı ayına düzenli bir eğitim sağlayan set çocuğunuza güveni de aşılamaktadır.
·         Eğlenceli vakit geçirirken, kişisel gelişim sağlayan set bebeğinizi oldukça eğlendirecek.
·         Duygusal bir gelişim süreci geçirdiğiniz esnada karşınıza çıkan problemleri yanıtlayıcı öneriyor.
·         Çocukların sosyal çevre içerisinde gelişimini sağlıyor. bu sayede çocuklarınız bir ortama girdiğinde yabancılık çekmiyor.
·         El becerisini artırıyor, dil becerisini ve hayal gücünü zorlamasını sağlıyor.
·         Yaratıcı kişiliğini ortaya koymasını sağlıyor ve beynin gelişmesini yardımcı oluyor.

Adım Adım Eğitim Hakkında Yorumlar Neler?
Adım adım eğitim seti kullananlar ve tavsiye edenlerin yanı sıra tavsiye etmeyenlerde bulunabilir. Eğer sizde almayı düşünüyor ve kafanızda soru işaretleri bulunuyorsa? Size yardımcı olmak adına yapılan yorumları topladık ve sizlerle paylaşmak istedik. İşte adım adım eğitim seti hakkında yapılan yorumlar;
·         Ben kızım için eğitim seti kullanıyorum kızım çok ilgi duymuyor. Fakat ben sabırla ona bir şeyler öğrenmesi adına göstermeye çalışıyorum.
·         Eğer bebeğiniz için her oyuncak harcaması falan yapıyorsanız ilk sırada bunu tercih edebilirsiniz. Kullanışlı ve eğitim veriyor. Tavsiye ediyorum.
·         Ben üyeyim şuan bebeğim için kullanıyorum gerçekten işe yarıyor. Neyi ne zaman öğretmem gerektiğini ve kişisel gelişimi hakkında güzel bilgiler veriyor. Üyeliğim bitmek üzere ilk başlarda daha ilgi çekici geliyordu. Fakat artık eskisi kadar merak duymuyor. Daha farklı şeylere yöneliyor.
·         Bende üyeydim fakat bir yıl sonra bıraktığım çocuğum ilgilenmek istemedi.
·         Bizde kızım 9 aylıkken başladık. O kadar kötü değil bence gönderdikleri metaryaller ile kızım oynuyor. Kızımla vakit geçirirken kullandım fakat biraz daha geliştirilebilir.
·         Ben 2. El olarak aldım. Sadece kitapları vardı. Oğlumun oldukça ilgisini çekti. Hatta benimle birlikte çamaşır bile sermek istiyor.
·         Yıllık abonelik olmasa belki daha cazip gelebilirdi.

·         Bende çocuğum için kullanıyorum geçen ay içinde tuvalet eğitimi ile ilgili görseller bulunuyordu. Uzun zamandır beklediğim cümleyi çocuğumun söylemesine yardımcı oldu. Bir gün bana anne çiş diye gelince oldukça mutlu oldum.

Adım Adım Eğitim Seti Hakkında Uzmanlar Ne Diyor?
Adım adım eğitim seti uzman pedagog ve psikologlar tarafından hazırlanarak, çizerleri ve müzik kadrosundan gücünü alıyor. 9 ay itibari ile başlayarak 48 aya kadar tüm setler uzmanlar tarafından hazırlanarak eğitimine katkı sağlıyor.
Çocukların gelişmesine birebir yardımcı olmasıyla birlikte uzmanlar tarafından öneriliyor ve katkı sağlanarak destekleniyor. Adım adım eğitim setiçocukların zihinsel ve kişisel gelişimlerini tamamlamasına yardımcı oluyor. Bunu gerçekleştirdiği esnada eğlenmesine katkı sağlayarak aile içi irtibatları da kuvvetlendiriyor. Sadece çocuğun değil anne ve babanın o ay içerisinde çocuğuna neler öğretmesi gerektiğini, ne etkinlikler yapılmasını ve nasıl davranılacağını açıklıyor.
Çocuğunuzu plan bir şekilde büyütebilmek ve ona zihinsel gelişimine destek vermek istiyorsanız, adım adım eğitim seti alarak yardımcı olabilirsiniz. Yani kısaca uzmanlar tarafından incelenerek o ay nelere dikkat edilmesi gerektiğini anlatan bir set olduğu için uzmanlar tarafından destekleniyor. Çocuğunuzun hayal gücüne katkı sağlamak ve zihinsel gelişimine katkı sağlamak isteyen ailelerin gönül rahatlığı ile tercih edeceği bir eğitim setidir. Anne ve baba ile kaliteli bir zaman geçirmesi amacıyla bebeklerin eğitimine katkı sağlayan set oyuncaklarıyla da eğlendiriyor. Aynı zamanda eğlenceli şarkıları ile bebeğinizin konuşma yeteneğini ve anlama kabiliyetine katkıda bulunur. Kelimeleri daha düzenli toparlayarak bir araya getirmesini sağlıyor.Adım adım eğitim seti sayesinde çocuğunuza okul öncesi eğitim vermeye başlayabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder