18 Şubat 2015 Çarşamba

Bebek Örgüleri : Çocuğunuzu Soğuktan Koruyun

Sevgili bebekakademi takipçileri, soğukların içimize demir gibi saplandığı ve dışarıya çıkmanın hemen hemen imkansız olduğu şu günleri bebeklerinize örgü örerek geçirmeye ne dersiniz ? Bence muhteşem bir seçim ! Zaten hava soğuk ve canınız sıkılıyordur muhtemelen. Hem bebeklerinizi memnun etmek, hem de el melekenizi geliştirmek adına onlara harika örgüler örebilirsiniz. İnternette pek çok sitede bebekler için örgü modelleri mevcut, fakat bugün ben sizlere bu işte epey usta olmuş bir site olan bebek örgüleri 'ni tanıtacağım.




Sitenin isminden de anlaşılacağı üzere sadece bebek örgüleri üzerine yoğunlaşmış olan başarılı portal, örgücü nine adlı yazarıyla birlikte yüzlerce örgü modelinin tarifini okuyucuları ile paylaşmış durumda. Sitede bebek yelekleri, patikleri, hırkaları, kazaklarının hem görselleri hem de nasıl yapılacağının anlatımları mevcut olmaklar birlikte aynı zamanda örgü teknikleri hakkında faydalı bilgiler, 2015 senesinin en moda örgü bebek kıyafetleri, örgü örerken dikkat etmeniz gerekenler gibi çeşitli başlıklardaki makaleler de mevcut. Hoş ve akıcı bir anlatım dili ile kullanıcılarıyla buluşan örgücü nineyi takip ederek sizler de hem soğuk kış günlerinde evde oturmanın sıkıcılığından kurtulun, hem de bebekleriniz için faydalı bir şeyler daha yapmış olun ve aile bütçenize katkı sağlayın.

Şahsen kendi çocuğum için de bu siteyi takip ediyorum ve tarifi verilen örgü modellerinden faydalanıyorum. Özellikle bebek yelekleri kategorisini çok başarılı buluyorum. Yelekler ciddi manada hayat kurtarabiliyor, bebek uykudan uyanır uyanmaz, ya da evin içinin hafif serin olduğu vakitlerde üzerine ördüğüm yeleği giydiriyorum ve onu hastalıklardan koruyorum. Ayrıca örgü bebek patikleri de başka bir favorim. Sitenin içinde de çok sayıda modeli bulunuyor, siz de sağ üst köşedeki kategorilerden seçiminizi yapıp favori modellerinizi "örgücü nine" yardımıyla örmeye hemen başlayabilirsiniz. Unutmayın, bebeğinizin sağlığı her şeyden önce gelir ve bebek örgüleri bu iş için biçilmiş kaftandır.

http://www.bebekorguleri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder