9 Ocak 2015 Cuma

Bebek Arabası Seçiminde Nelere Dikkat Etmeliyiz?


                Geçen gün doğacak olan yeğenim için ne alacağıma karar verip çarşıya çıktım. Günlerdir ne alacağımı düşünüyordum ve sonun da bulmanın rahatlığını yaşıyorum. Bir Bebek Arabası alacaktım. Daha önce pek çok modelini görmüştüm ama bugün birkaç alışveriş merkezini gezip hem farklı alternatifler bulacak hem de belki biraz daha kıyafet görüp  “bunu da dayanamadım aldım” diyebilecektim. Kardeşim bu konu da sınırlama getirdi neymiş bir sürü kıyafeti olmuş şimdiden ama ne yapayım ki çok cazipler o renkli dünyaya kapılıyorum işte.
                  Bebek Arabası için şimdi birçok tercih var; Önce iyice bir düşünmek lazım hangisi daha kullanışlı ve ergonomik olur. Ağırlığı ve kapladığı hacim bakımından en uygununu almak lazım bu konuda en büyük sorun uçakta oluyor çünkü zaten bagaj sınırlı ve bir de bebek eşyalarıyla hazırlanan koca bir bavul düşünülürse bizim küçük canavar tek başına baya bir yer kaplıyor yolculukta. Acaba bide araç koltuğumu alsam çıkmışken hem ikisi takım olur hem de artık en çok gereken bebek eşyası.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder